Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Józefa Wybickiego w Rumi

budynek ul. Rodziewiczówny 10 (byłe Gimnazjum Nr 1)

Filtr
  • Informacja.

W środę 26 października obowiązuje wariant dzwonków B.

• Harmonogram zebrań Rady Pedagogicznej i zebrań z rodzicami.

Harmonogram zebrań Rady Pedagogicznej i zebrań z rodzicami w roku szkolnym 2016/17 w Gimnazjum nr 1 w Rumi

Data

Temat

5 IX 2016 r.

Zebranie z rodzicami uczniów klas pierwszych

14 IX 2016 r.

Rada klasyfikacyjna

26 VI 2017 r.

Rada podsumowująca

Dyrekcja zastrzega sobie prawo zwołania posiedzeń Rady pedagogicznej w innych terminach wynikających z potrzeb szkoły

• Gimnazjum nr 1 w Rumi szkołą promującą zdrowie

promzdro2015Promocja zdrowia to jedno z zadań naszej szkoły.

• Dzień Nauczyciela

Dyrekcja, Nauczyciele oraz Pracownicy Administracji i Obsługi

Pragniemy życzyć Państwu takich myśli i marzeń, które dają się urzeczywistnić.

Pięknych, szlachetnych pomysłów, które podszeptuje serce;

Cierpliwości i wytrwałości, aby Wasza praca rodziła wiele szlachetnych owoców.

W imieniu uczniów

Przewodnicząca Samorządu Uczniowskiego

Dominika Rogalewska

• "Szkoła Demokracji" - warsztaty

28.09.2015 w naszej szkole odbyły się drugie już warsztaty "Szkoły Demokracji". Gościliśmy tego dnia naszego mentora – pana Bartka, który był - jak zwykle - doskonale przygotowany.

• Klasa I G w Muzeum Pod Dębową Górą

W dniu 21 września 2015 roku uczniowie klasy IG wraz z wychowawcą Kingą Zielke- Orlicką oraz pedagogiem szkolnym Anną Okrój wybrali się na wspólną wycieczkę do Muzeum pod Dębową Górą w Kazimierzu. Właściciele Muzeum z wielką serdecznością przyjęli uczestników wycieczki. Na początku zostaliśmy zaproszeni do muzeum. Można tam było zobaczyć między innymi jeszcze działające radia, pierwsze telewizory, dawny sprzęt medyczny, różnego rodzaju wagi a także zabawki i wózki dla lalek. Oprowadzający pozwolił dzieciom by zagrały na pianinie. Po obejrzeniu zbiorów muzealnych młodzież udała się do ogrodu, żeby skorzystać z dostępnych tam atrakcji. Dużą popularnością cieszyła się huśtawka, na której jednocześnie mogło przebywać nawet kilkoro dzieci. Wiele śmiechu i radości spowodowała kukła, która wisiała ukryta na drzewie. Uczniowie dobrze się bawili w duchu integracji i pozytywnych relacji

• Z wizytą w Szwecji.

22.09.15r rano spotkaliśmy się w porcie w Gdyni. O godzinie 9.00 prom wypłynął. Zaczęliśmy się stresować, ale przez 10 godzin atmosfera się rozluźniła. Po długiej podróży na morzu, musieliśmy jeszcze spędzić 3 godziny w autokarze. Gdy dojechaliśmy, zaczęliśmy się naprawdę denerwować, a widok grupy Szwedów nam tego nie ułatwiał. Podeszliśmy do nich, a oni szukali kogo z nas mieli wziąć do domu. Pożegnaliśmy się z innymi Polakami, a potem pojechaliśmy do domów naszych Szwedzkich partnerów. Potem od razu poszliśmy spać.

• Sprzątanie Świata

W dniu 18.09.2015 r. uczniowie z Gimnazjum nr 1 brali udział w corocznej akcji Sprzątanie świata koordynowanej przez Fundację Nasza Ziemia. Po zakończonej akcji, w parku przy ul. Mickiewicza, zorganizowane zostało ognisko z pieczonymi kiełbaskami, bułeczkami i sokami, na którym też gościliśmy.

Anna Okrój

• Wycieczka klas I C i I D do NBP w Gdańsku

/22. 09. 2015 roku/

Z okazji dni otwartych obie klasy zwiedziły oddział Narodowego Banku Polskiego. Uczniowie poznali fakty z historii banku i pieniądza , także euro. Wzięli udział w konkursie, który wygrała Emilia z ID. Dostępne były różne wystawy – banknotów, monet, skarbonek, liczydeł , maszyn do liczenia. Po otwarciu sejfu każdy uczeń dostał 13 tysięcy – niestety w postaci brykietu posiekanych starych banknotów. Uczniowie zobaczyli sztabę prawdziwego złota, której pilnował uzbrojony strażnik. Mogli zapoznać się z uzbrojeniem strażników bankowych , co wywołało wiele emocji. Na koniec każdy mógł spróbować swoich sił na strzelnicy. Wycieczka była ciekawa i dostarczyła wszystkim wiele wrażeń.

Alina Bochra

• Wycieczka do Muzeum pod Dębową Górą

10 września 2015 roku, klasa 2A udała się na wycieczkę do Kazimierza już po raz drugi.

Po pieszej, jakże długiej wyprawie,w końcu całą grupą stanęliśmy przed bramą Państwa Dzięgielewskich. Z wielkim uśmiechem na twarzy weszliśmy do środka. Od razu po wejściu z gorącymi usciskami powitała nas Pani Irenka,jak zawsze uśmiechnięta i szczęśliwa. Zzasiedliśmy do stołu częstując się przepysznym chlebem ze smalcem albo twarożkiem produkcji Pani Ireny , potem udaliśmy się na huśtawkę-dźwignie. Spędziliśmy tam sporo czasu - uwielbiamy bujać się całą grupą! Po zabawie przy kozach, królikach i innych zwierzętach zamieszkałych w gospodarstwie państwa Dzięgielewskich, przyszedł czas na kiełbasę z grilla. Oczywiście po najedzeniu się do syta znów robiliśmy to co najbardziej lubimy. Kiedy przyszedł Pan Franek udaliśmy się do muzeum, które jest główną atrakcją tego miejsca. Po spędzonym czasie u Państwa Dzięgielewskich byliśmy znowu odprężeni i w super humorach..
    Zrobiliśmy wspólną fotkę ,podpisaliśmy się na pamiątkę i udaliśmy się do wyjścia żegnając się z Panią Ireną i Panem Frankiem i Oczywiście dziękując za wspaniale spędzony czas. Oczywiście niezapominając o najważniejszym cała klasa 2A bardzo dziękuję Pani Basi Bryłce i Pani Kasi Bielińskiej za tę najlepsza wycieczkę pod słońcem.
    DZIEKUJEMY!

• Warsztaty dziennikarskie

Do naszej szkoły zawitali fachowcy z Telewizji Wybrzeże. Klasa If, która realizuje innowacyjny program z filmu i mediów uczestniczyła w warsztatach prowadzonych przez Monikę Gawędę i Tomasza Wrosza, którzy na co dzień pracują jako dziennikarze. Grupa miała okazję wysłuchać informacji na temat pracy w telewizji i zadać pytania, a co najważniejsze, na chwilę zamienić się w operatora, dziennikarza, a nawet stanąć przed kamerą.

Trwające dwie godziny warsztaty przyniosły owoc w postaci newsa transmitowanego w Telewizji Wybrzeże i na jej stronie internetowejhttp://tvwybrzeze.pl/mlodzi-dziennikarze.html

• Warsztaty plastyczne

Dnia 11 i 12.09.2015 roku nasi uczniowie brali udział w warsztatach plastycznych, które zostały zorganizowane w siedzibie Stowarzyszenia Pasjonat. Uczniowie pod okiem p. J. Kitowskiej, M. Sułkowskiej, M. Walaszek, B. Awsiukiewicz tworzyli prace malarskie, które przedstawiały krajobrazy.
    Zapraszamy do galerii prac.